Friday 5 March 2010

Masa Operasi Pusat Khidmat KADUN KOMTAR Dilanjutkan bagi Kempen Pendaftaran Warga Emas

Kenyataan Media oleh Y.B. Ng Wei Aik, Ahli Dewan Undangan Negeri bagi Kawasan KOMTAR pada 5 Mac 2010 (Jumaat) di Georgetown, Pulau Pinang:

Masa Operasi bagi Pusat Khidmat Ahli Dewan Undangan Negeri bagi Kawasan KOMTAR akan dilanjutkan untuk mendaftarkan warga emas berumur 60 tahun dan ke atas yang belum berdaftar di bawah Program Penghargaan Warga Emas yang dilancarkan oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang.

Pusat khidmat KADUN KOMTAR akan dibuka pada 6 dan 7 Mac 2010, iaitu Sabtu dan Ahad dari jam 9.30 pagi hingga 5.30 petang bagi mendaftarkan mereka yang belum berdaftar di bawah program tersebut.

Selain daripada kempen pendaftaran, pusat khidmat KADUN KOMTAR juga menyediakan perkhidmatan bagi warga-warga emas yang telah berdaftar untuk menyemak nama dan maklumat-maklumat peribadi mereka melalui kemudahan internet.

Saya ingin mengingatkan mereka yang belum berdaftar supaya berbuat demikian sebelum 8 Mac 2010 (Isnin) jam 5.00 petang. Selepas tarikh dan masa tutup tersebut, kempen pendaftaran akan ditangguhkan untuk sementara waktu bagi membuat persediaan bagi kerja-kerja pembayaran wang RM100.00 setahun untuk setiap warga emas yang telah berjaya didaftarkan.

Pusat Khidmat KADUN KOMTAR adalah terletak di No. 31, Lorong Seratus Tahun, 10400 Pulau Pinang dan nombor telefon adalah 04-2270215.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home