Wednesday 13 February 2008

国会解散了!

期待已久的国会(当然只限于国会下议院)终于解散了!当消息传来时,确实有些吃惊!总觉得一切似乎来得太早!

消息开始从上午10时许传来,让我们有点半信半疑。我就通过一些管道再查探,确认这个消息可靠的程度非常高。

于是,上午11时,当我出席槟州中元联合会团拜时,光明日报的记者就跟我打赌国会肯定不会在今天解散,代价是一杯咖啡。结果,当然是我赢了!

尽管如此,我今晚还是有必要冷静一番,并好好规划在未来两三个星期内,如何打出一场最漂亮的选战!

让我们期待明天会更好!

2 Comments:

Blogger Kean Hong said...

Good luck to you. DAP have my family votes.

TIME TO CHANGE!!!

14 February 2008 at 09:30  
Blogger Kean Hong said...

Wei Aik, any help require?
i shall be back to Pg on fri 7 March, do you need counting agent? i can gather some force for you and DAP Pg. i had experience before in 2004, also as counting agent for DAP Serdang.

Ring me! Maxis - 4081896

14 February 2008 at 16:16  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home